Wie zijn wij?

HLH-Administratie is een administratiekantoor dat zich heeft gespecialiseerd in de administratieve dienstverlening aan de kleine ondernemer in het midden- en kleinbedrijf(MKB). In deze wereld hebben wij een jarenlange ervaring opgebouwd in administratie, salarisverwerking, fiscale adviseringen en aangiften, jaarrekening, etc..

De naam HLH vind zijn oorsprong in de drijvende kracht achter onze onderneming. Helma Laurman-Hogendoorn heeft dit bedrijf een aantal jaren geleden opgericht en in de naam van haar ondeneming de initialen van haar eigen naam verwerkt. HLH-Administratie werkt vooral (of eigenlijk: alleen maar) voor de kleinere onderneming zoals éénmanszaken en vennootschappen onder firma. Sommige daarvan opereren zelfstandig, anderen hebben één of meerdere werknemers in dienst. Onze klanten vindt u terug in verschillende en uiteenlopende sectoren. Hoe verschillend onze klanten ook zijn, zij zijn herkenbaar in hun gevoel voor persoonlijk contact. Dit laatste is het speerpunt van HLH-Administratie. Onze klant is geen "nummer" maar een relatie waarmee een band is opgebouwd en waarbij de persoon voorop staat.