Administratie

Alle voorkomende werkzaamheden van uw administratie kunnen door ons voor u worden verzorgd. Hoever u daarin wilt gaan, bepaalt u zelf. Zo kunt u ervoor kiezen de dagelijkse werkzaamheden zelf uit te voeren, en de aangiftes en jaarrekening door ons te laten verzorgen. Ook het brengen van de spreekwoordelijke schoenendoos is wat ons betreft mogelijk, en alles daar tussenin. Wij kunnen de volledige administratie voor u verzorgen, en daarmee al uw zorgen uit handen nemen. Vaak wordt gekozen voor een tussenvorm waarbij de verwerking van kas en bank door de klant zelf wordt uitgevoerd. Alle vormen komen wij tegen. Graag bespreken we met u welke keuze voor u de beste is.
Waar u bij administratie zoal aan kan denken is:

  • Het opzetten van uw administratieve organisatie
  • Het bijhouden van uw administratie, waaronder
    • Kas- en bankzaken
    • Debiteuren en krediteuren
    • Salarisadministratie
  • Aangifte omzetbelasting
  • Aangifte loonheffing
  • Opmaken jaarrekening
  • Aangifte inkomstenbeslasting


Daarnaast is de salarisadministratie een belangrijk onderdeel. Wij kunnen deze volledig voor u verzorgen. Van de salarisstrook voor uw werknemer tot en met de aangifte loonheffing, mutaties pensioenfonds en dergelijke. Ook het maken van arbeidscontracten en andere arbeidsvoorwaarden kan hiertoe worden gerekend.